EURODECESOS

The service you need in the hardest times.

Being loved is having the best possible service.

EURODECESOS

The service you need in the hardest times.

Being loved is having the best possible service.

What’s included?

asegurado decesos

LIFE INSURANCE

With just one call, our agents will take care of all the expenses and procedures necessary for carrying out the funeral service.

TRANSPORT

Whatever your trip may be, we take care of all the expenses and procedures necessary to transport the deceased person insured, from anywhere in the world.

asistencia sanitaria decesos

ASSISTANCE DURING TRAVEL

We take care of all the expenses and procedures necessary to transport the deceased
person insured, from anywhere in the world.

ASSUSTABCE AND LEGAL DEFENSE

We offer you complete and effective legal advice and defence service and an
extensive administrative management service.

mejor seguro de decesos

ACCIDENT INSURANCE

We offer compensation of up to 60,000 euros in case of accidental death or disability.

asistencia medica seguro de decesos

EUROSALUD PLUS

At Asociación Europea, we want you to be able to access private health care paying only when you need for the service.

asistencia decesos

HOSPITALIZATION AND CHILDBIRTH

We offer a daily allowance in case of hospitalization, as well as compensation for childbirth.

asistencia en viaje seguro de decesos

REPATRIATION OF EMIGRANTS AND IMMIGRANTS

We cover all the expenses and procedures necessary for the repatriation of our insured to the country and city of origin designated by the family.

EUROSALUD PLUS

We offer our customers a large franchise of medical professionals offering all kinds of health services.

• Dental service
• Primary care
• Specializations
• Diagnostic tests
• Surgical interventions
• Second international medical opinion

• Dental service
• Primary care
• Specializations
• Diagnostic tests
• Surgical interventions
• Second international medical opinion

Get information without any commitment

Find your nearest intermediary and discover first-hand the best services and offers that we have for you.

Get information without any commitment

Protección Familiar

El servicio que necesitas en los momentos más duros.

Ser querido es contar con el mejor servicio posible.

Protección Familiar

El servicio que necesitas en los momentos más duros.

Ser querido es contar con el mejor servicio posible.

¿Qué incluye?

asegurado decesos

DECESOS

Con sólo una llamada, nuestros agentes se harán cargo de todos los gastos y trámites necesarios para la prestación del servicio funerario.

TRASLADOS

Sea cual sea tu viaje, nos encargamos de todos los gastos y trámites necesarios para realizar el traslado del asegurado fallecido, desde cualquier lugar del mundo.

asistencia sanitaria decesos

ASISTENCIA EN VIAJE

Te proporcionamos, a ti y a tus familiares, asistencia y gastos médicos, desde cualquier lugar del mundo.

justicia juridica decesos

ASISTENCIA Y DEFENSA JURÍDICA

Te ofrecemos un completo y eficaz servicio de asesoramiento y defensa jurídica y un amplio servicio de gestión administrativa.

mejor seguro de decesos

SEGURO DE ACCIDENTES

Te ofrecemos indemnizaciones de hasta 60.000 euros en caso de muerte o invalidez por accidente.

asistencia medica seguro de decesos

EUROSALUD PLUS

En Asociación Europea queremos que puedas acceder a la medicina privada pagando sólo cuando necesitas el servicio.

asistencia decesos

HOSPITALIZACIÓN Y PARTO

Te ofrecemos un subsidio diario en caso de hospitalización, así como una indemnización por parto.

asistencia en viaje seguro de decesos

REPATRIACIÓN DE EMIGRANTES E INMIGRANTES

Cubrimos todos los gastos y trámites necesarios para la repatriación de nuestros asegurados hasta el país y la localidad de origen que la familia designe.

EUROSALUD PLUS

Ponemos a disposición de nuestros clientes un amplio cuadro médico franquiciado, para todo tipo de servicios sanitarios.

• Servicio dental
  • Asistencia primaria
  • Especialidades
  • Medios de diagnóstico
  • Intervenciones quirúrgicas
  • Segunda opinión médica internacional

seguro de decesos
Ponemos a disposición de nuestros clientes un amplio cuadro médico franquiciado ofreciendo todo tipo de servicios sanitarios.
  • Servicio dental
  • Asistencia primaria
  • Especialidades
  • Medios de diagnóstico
  • Intervenciones quirúrgicas
  • Segunda opinión médica internacional

Infórmate sin compromiso

Busca tu mediador más cercano y descubre de primera mano los mejores servicios y ofertas que tenemos para ti.

Infórmate sin compromiso